ماجرای تمسخر ژرچم ایران در پارالمپیک
 

تفریح و سرگرمی
welcome

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
تکصدا
خنده بازار
انجمن تخصصی 20 امار
جملات عاشقانه زیبا
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  ماجرای تمسخر ژرچم ایران در پارالمپیک   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 27917
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 


ماجرای تمسخر ژرچم ایران در پارالمپیک
ماجرا از این قرار بود که مسئولان برگزاری بازیهای پارالمپیک لندن برای زنانی که نام کشورها را پیش از پرچمدار هر کشور حمل کرد، لباس های با فرم “دکلته” متشکل از پرچم آن کشور طراحی کرده بودند که با یک چاک خاص در بخش پیراهن، بخشی از بدن این زنان را فرنگرفته...

در حالی که در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن، با هوشیاری مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان اجازه وقوع یک اشتباه و توهین غیرمستقیم به پرچم ایران که شعائر مذهبی نیز بر آن نقش بسته داده نشد، در افتتاحیه بازیهای پارالمپیک همه چیز جبران شد و با عدم ممانعت کمیته پارالمپیک ایران، پرچم کشورمان تن پوشی نیمه برهنه برای زنی شد که پیش قراول کاروان ایران اقدام به حمل نام ایران کرده بود و این در حالی است که انتظار می رفت اجازه داده نشود پرچم ایران چنین کارکردی را پیدا کند.
 
اما همه چیز هم طبیعی نبود و یکی از مسائل که اصلاً طبیعی نبود، نحوه استفاده از پرچم ایران در مراسم افتتاحیه بازیهای پارالمپیک بود که عملاً زمینه توهین به یکی از مقدس ترین نمادهای کشورمان را فراهم کرد و البته در قبال این مسئله سکوت جالبی از سوی مسئولان ورزش در دستور کار قرار گرفت و مسئولان کمیته ملی پارالمپیک در این بار کلامی صحبت نکردند که این نوع تلاش برای پنهان کاری در عوض عذرخواهی از مردم، به اندازه اصل ماجرا محل اشکال است.
 
ماجرا از این قرار بود که مسئولان برگزاری بازیهای پارالمپیک لندن برای زنانی که نام کشورها را پیش از پرچمدار هر کشور حمل کرد، لباس های با فرم “دکلته” متشکل از پرچم آن کشور طراحی کرده بودند که با یک چاک خاص در بخش پیراهن، بخشی از بدن این زنان را فرنگرفته بود و در مدل ایرانی این لباس نیز آرم الله وسط پرچم ایران نیز در نقطه بدی از این لباس واقع شده بود. هرچند مسئولان کمیته پارالمپیک تلاش کرده بودند با پوشاندن یک “نیم پیراهن” سبز، بازوها و بخشی از سینه این زن را بپوشانند اما مسئله اصلی این است که چرا اصلاً اجازه داده اند پرچم ایران، قواره پارچه چنین لباسی شود و شخصی با لباس “دکلته” متشکل از پرچم کشورمان پیش قراول رژه برود.


 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:ایران در پارالمپیک,ماجرای تمسخر ایران در پارالمپیک,

توسط مهدی| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » جدیدترین عکس ها » ردیاب ماشین » جلوپنجره اریو » اریو زوتی z300 » جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس hohomehdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

شهريور 1391

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');